معایب زندگی در کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 27 فروردين 1400
بازدید : 29
نویسنده : rahnama-safar

کیش جزیره ای پر از گردشگر

عدم وجود ترافیک، آب و هوای پاک و تمیز، امنیت و رفاه اجتماعی بالا خیلی از هموطنانمان را مجاب به زندگی در این جزیره می کند ولی معایب زندگی در کیش هم ممکن است آن ها را از این تصمیم باز دارد و سبب شود که از تصمیمشان منصرف شوند. قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش نسبت به سایر مناطق و شهرهای ایران قانونمند تر بوده و گردشگران تور کیش موظف می باشند بر اساس قوانین تعیین شده به رانندگی در خیابان ها بپردازند. افرادی که خودرو کرایه می کنند باید قبل از خروج از جزیره نسبت به دریافت استعلام و پرداخت جریمه اقدام کنند و این کار در سایر شهرها امکان پذیر نیست.
توریستی بودن جزیره کیش سبب شده که تدابیر امنیتی بالایی در منطقه صورت بگیرد و گردشگران تور کیش با امنیت خاطر بتوانند سفری دلپذیر را تجربه کنند. جزیره کیش همواره در فهرست امن ترین شهرهای جهان قرار دارد و سالانه گردشگران زیادی مجاب می شوند تا با تور کیش به این منطقه تفریحی سفر کنند.
در فصول مختلف سال این جزیره مملو از گردشگران تور کیش می باشد و در حالت کلی بخش قابل توجهی از جمعیت آن را توریست ها تشکیل می دهند، به همین دلیل خودروهای زیادی در آن تردد ندارند و تعدادی از آن ها نیز خودروهایی است که گردشگران برای گشت و گذار و تفریح در بخش های مختلف جزیره اجاره می کنند و همین امر به پاکیزگی آب و هوا در این شهر منجر می شود. خوب است بدانید که جزیره کیش یکی از 4 مناطق جهان بوده که دارای بیشترین میزان اکسیژن خالص می باشد و همین موضوع باعث می شود که بسیاری از افرادی که مشکلات قلبی و تنفسی دارند، این مکان را برای ادامه زندگی خود انتخاب کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید وجود اکسیژن خالص در منطقه، دلیلی بر عدم احساس خستگی در طول روز برای گردشگران تور کیش و حتی شهروندان این منطقه می باشد.
 



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری سایر کشورها , ,
:: برچسب‌ها: زندگی در کیش ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com