عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 16 دی 1395
بازدید : 40
نویسنده : rahnama-safar

شايد اغراق نباشد اگر بگوييم جنگل‌ها 80 درصد لوكيشن فيلم‌هاي ژانر وحشت را تشكيل مي‌دهند، در ايران هم جنگلي وجود دارد كه بدون هيچ حقه‌ سينمايي وحشت‌ آفرين است؛ جنگلي كه به جنگل جيغ شهرت يافته است.

سربرج روستايي از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد در استان خراسان رضوي ايران است.در يكي از جنگل هاي اين منطقه توريستي بروز يك پديده عجيب باعث وحشت ساكنان و كساني شده كه از آن منطقه عبور مي كنند. مردم محلي مي‌گويند كه به‌ محض تاريك شدن هوا، صدايي شبيه سوت يا جيغ از ميان درختان جنگل جيغ به گوش مي‌رسد. برخي از ساكنان منطقه اين صدا‌هاي وحشت‌ آور را از ملخ‌ هايي مي‌دانند كه به اين منطقه هجوم آورده و شب‌ها به درختان پناه مي‌برند. برخي ديگر نيز عواملي ناشناخته از جمله تغييرات آب و هوايي را دليل به وجود آمدن اين صداها عنوان مي‌كنند. صداهايي كه از درختان اين منطقه به گوش مي‌رسد هيچ شباهتي به صداي جيرجيرك نداشته و صداي باد هم نيست. شايد جنگل جيغ براي آنهايي كه قصدشان از سفر تجربه ترس است و ترشح آدرنالين، كمپ زدن در آن گزينه خوبي برايشان باشد.

 اين منطقه در دره‌اي واقع‌ شده كه رودخانه‌اي از آن مي‌گذرد. اين رودخانه هر سال در يك فصل خشك مي‌شد، ولي از سال ۱۳۹۰، يعني درست از سالي كه اين صداها از جنگل جيغ شنيده مي‌شود، همچنان آب در آن جريان دارد و همين امر باعث جلب توجه مردم و به تبع آن، ترس آن‌ها از اين پديده‌ي شگفت‌انگيز شده است. وحشتي كه مي‌تواند گردشگران كنجكاو را به‌ سوي خود جلب كند.

منبع: سايت راهنماسفر




:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری ایران , ,
:: برچسب‌ها: راهنماي گردشگري ايران , ايرانگردي , جنگل جيغ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com