عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399
بازدید : 65
نویسنده : rahnama-safar

ویزای هنگ کنگ در لیست ویزاهای پر طرفدار آسیا و جهان قرار دارد. بله درست شنیدید! هنگ کنگ یک منطقه آزاد است و برای ورود به آن، به جای دریافت ویزای چین باید به دنبال اخذ ویزای هنگ کنگ باشید اگر می خواهید یک سفر خوب و راحتی را تجربه کنید، می توانید به آژانس های مسافرتی آندیاسیر  مراجعه کرده تا در کم ترین زمان و به شیوه آسان بتوانید به این شهر زیبا و تاریخی آسیای شرقی سفر کنید.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری چین , ,
:: برچسب‌ها: تور هنگ کنگ , ویزای هنگ کنگ , جاذبه گردشگری هنگ کنگ , هنگ کنگ ,
تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399
بازدید : 60
نویسنده : rahnama-safar

شهر زیرزمینی کاریز

کاریز نه تنها یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های کیش محسوب می‌شود بلکه در تمام ایران شاید نظیر آن را نداشته باشیم و در چند سال اخیر شهر زیرزمینی کاریز یکی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی و توریستی بوده است که چه در داخل و چه در خارج ایران همیشه افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. این شهر حدود ۱۶ متر زیرزمین قرار دارد که بعد از وارد شدن به آن معماری خارق‌العاده آن نظرتان را جلب خواهد کرد و دو چشمه کوچکی که در آن جریان دارد در تمام کیش و خصوصا شهر باستانی حریره در جریان است و همین موضوع باعث می‌شود تا این شهر زیرزمینی ارزش بسیار خاصی بین تمام جاهای دیدنی کیش پیدا کند. سقف مرجانی که حدود ۵۷۰ میلیون سال قدمت دارد و قبلا توسط دریا احاطه شده بود به قدری زیباست که پس از رزرو تور کیش هوش از سر هر گردشگری می‌برد.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: کیش , جاذبه گردشگری کیش , تور کیش , جاذبه گردشگری استانبول , تور استانبول , تور گرجستان , جاذبه گردشگری گرجستان ,

راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com